Warto się szkolić

Dodane: 03-12-2014 18:05
Warto się szkolić Warto sprawdzić bhp warszawa


takie siedzenie i praca

kursy bhp to może być ciekawy temat. Mam jeszcze kilka wartościowych informacji.

Czy jako właściciel firmy warto narażać się na stres i ryzyko...związane z obsługą bhp w swojej firmie? Myślę, że nie warto - bo nawet jeśli nie popełnisz kosztownych błędów to tracisz mnóstwo swojego czasu. Bardziej będzie się opłacało więcej pracować nad rozwojem firmy a bhp oraz księgowość przekazać do firmy zewnętrznej. To jest właśnie dobrodziejstwo outsourcingu. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Bezpieczeństwo i higiena pracy w przypadku pracy biurowej lub po prostu przy komputerze ma spore znacznie, posłuchacie dlaczego:
Przy pracy biurowej krzesło ma ogromne znaczenie - wiadomo, że od siedzenia przez kilka godzin na źle dobranym krześle nic nam się nie stanie. Ale takie siedzenie i praca dzień w dzień może prowadzić do całkiem poważnych urazów i zwyrodnień. Odpowiednie krzesło do biurka komputerowego powinno mieć profilowane siedzisko z możliwością regulacji wysokości (najlepiej jeszcze konta pochylenia) oraz dobrze profilowane oparcie. Oparcie musi porządnie przytrzymywać plecy - jak fotel kierowcy rajdowego. Bez tego można się "połamać". Życzę bezpiecznego używania kompa. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.

Już nawet szkolenia online poprawiają bezpieczeństwo. Oczywiście pod warunkiem, że materiały szkoleniowe są opracowane profesjonalnie. Oczywiście takie szkolenie musi być prowadzone przez uprawnioną firmę bhp. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Zapewne każdy manager firmy zastanawiał się nad tym w jaki sposób oszczędzać czas. Idealnym rozwiązaniem na to jest delegowanie części zadań do firm zewnętrznych - taka obsługa pozwala na bardziej profesjonalne wykonanie zadań i oszczędność czasu. Wiele korzyści z niewielką cenę. Teraz o czymś innym.

Zapewne wielu pracodawców zastanawia się nad tym gdzie wysłać pracowników na kurs w zakresie BHP. Jest wiele firm zajmujących się tą branżą aczkolwiek należało by zwrócić uwagę na to czy posiadają status ośrodka szkoleniowego. Warto zastanowić się także nad czymś innym.


Warto zastanowić się

Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego.

Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. Teraz o czymś innym.

Czy warto zajmować się wszystkimi sprawami w własnej firmie? Oczywiście można nieco na tym zaoszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się sprawami BHP. Jednak należy pamiętać, że twój czas kosztuje - można go przecież przeznaczyć na pracę w firmie. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

Outsourcing polega na przeniesieniu części zadań z naszej firmy na firmę zewnętrzną. Często spotykanym wykorzystaniem tego rodzaju kompleksowych usług jest księgowość czy też BHP. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Być może kwestia szkoleń w zakresie bhp kojarzy się z czymś dość czasochłonnym. W końcu trzeba wysłać pracowników do ośrodka szkoleniowego żeby odbyli to szkolenie, trzeba oczywiście zapłacić za odbycie kursu. Dodatkowy kosztem jest dojazd i stracony czas pracowników. A co jeśli można by zrobić szkolenie w firmie? To jest możliwe. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych rzeczy. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i oddać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie opłaca się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast z innej strony na to patrząc.


Stosowne dokumenty

Korzystając z chwili chciałbym zaktualizować swojego bloga. Tym razem chcę dodać notkę na temat kursy bhp.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Natomiast z innej strony na to patrząc.

Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i przekazać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Teraz o czymś innym.

Możliwe, że nie każdy o tym wie ale obowiązek okresowych szkoleń z bezpieczeństwa i higieny pracy nie wynika tylko z dobrej woli i dbałości pracodawców. Szkolenia bhp prowadzone są na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz.U. 2005 nr 116 poz. 972 ze zmianami Odniosę się jeszcze do innej sprawy.

W każdym zawodzie zanim się podejmie prace niezbędne będzie zapoznanie się ze stanowiskiem pracy. Oprócz tego niezbędne jest odbycie instruktażu BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile zawsze pracodawca przyjmując nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze specyfiką pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

W Polsce nie brakuje firm z branży bhp. Aczkolwiek nie wszystkie oferujące takie usługi mają status ośrodka bhp. Po prostu nie wszyscy mają możliwość organizowania u siebie szkoleń. Z innej strony patrząc.


prowadzone przez uprawnioną firmę bhp

Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego.

Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o sposobach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i przekazać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

BHP w przypadku pracy biurowej lub po prostu przy komputerze ma spore znacznie, zobacz czemu:
Przy pracy biurowej krzesło ma dużą rolę - wiadomo, że od siedzenia przez kilka godzin na źle dobranym krześle nic nam się nie stanie. Ale takie siedzenie i praca dzień w dzień może prowadzić do całkiem poważnych urazów i zwyrodnień. Wystarczająco dobre krzesło do kompa powinno mieć profilowane siedzisko z możliwością regulacji wysokości (najlepiej jeszcze stopnia pochylenia) oraz znakomicie profilowane oparcie. Oparcie musi porządnie przytrzymywać plecy - jak fotel kierowcy rajdowego. Bez tego można się "połamać". Życzę bezpiecznego używania kompa. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Czy jako właściciel firmy opłaci się narażać się na stres i ryzyko związane z obsługą bhp w własnej firmie? Myślę, że nie warto - bo nawet jeśli nie popełnisz kosztownych błędów to tracisz mnóstwo cennego czasu. Bardziej będzie się opłacało więcej pracować nad rozwojem firmy a bhp oraz księgowość przekazać do firmy zewnętrznej. To jest właśnie dobrodziejstwo outsourcingu. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Warto wspomnieć o tym, że okresowe szkolenie bhp kończy się dla pracownika egzaminem z zakresu wiedzy objętej szkoleniem. Po zdaniu takiego egzaminu nasz pracownik otrzymuje stosowne zaświadczenie, którego kopię przechowuje ośrodek BHP. Teraz o czymś innym.

Już nawet szkolenia online poprawiają bezpieczeństwo. Oczywiście pod warunkiem, że materiały szkoleniowe są opracowane profesjonalnie. Oczywiście takie szkolenie musi być prowadzone przez uprawnioną firmę bhp. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.


W tym temacie dodam jeszcze jedno

kursy bhp to może dla Ciebie użytkowniku być mało interesujące ale dla mnie to moja praca i zainteresowanie. Dlatego napiszę jeszcze kilka notek.

Chyba znacie to powiedzenie, że prawdziwy stolarz jest bez rąk? Być może tak było dawniej, zwłaszcza za czasów PRLu - głównie przez bardzo kiepskie maszyny czy też sprzęt własnej konstrukcji. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Być może kwestia szkoleń w zakresie bhp kojarzy się z czymś dość kłopotliwym. W końcu trzeba wysłać pracowników do ośrodka szkoleniowego żeby odbyli to szkolenie, trzeba oczywiście zapłacić za odbycie kursu. Dodatkowy kosztem jest dojazd i stracony czas pracowników. A co jeśli można by zrobić szkolenie w firmie? To jest możliwe. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Cel szkoleń okresowych jest następujący utrwalenie wiadomości bhp zdobytych w szkoleniu bhp zapoznanie pracowników z nowymi rozwiązaniami techniczno-organizacyjnymi
W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Być może nie wszyscy wiedzą ale obowiązek przeprowadzania okresowych szkoleń z bezpieczeństwa i higieny pracy nie wynika jedynie z dobrej woli i dbałości pracodawców. Szkolenia bhp są obowiązkiem na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz.U. 2005 nr 116 poz. 972 ze zmianami Teraz o czymś innym.



© 2019 http://aleabroker.com.pl/